Pranešk naujieną! Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt |
Alytiškiams bus patogiau: sąskaitos – viename voke, patogi platforma internete ir aptarnavimo centras
Lig šiol sąskaitas už jiems suteiktas komunalines paslaugas skirtinguose vokuose gaudavę alytiškiai jau rugsėjo mėnesį išbandys naujovę. Įmonės Alytaus šilumos tinklai, „Dzūkijos vandenys“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras susivienijo tam, kad vartotojų aptarnavimas būtų kur kas patogesnis. Tad minėtų įstaigų išrašytos sąskaitos klientus pasieks viename voke. Be to, žmonės visas tris sąskaitas bendrai galės apmokėti ir internetu – platformoje „Viena sąskaita“.
UAB „Alytaus šilumos tinklai“, UAB „Dzūkijos vandenys“ ir „Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras“ vykdo bendrą projektą „Mano Alytus“.
„Mūsų visų tikslas yra sukurti vieningą šių įstaigų klientų aptarnavimo centrą, kuris veiks vieno langelio principu. Tai reiškia, kad gyventojai, atėję į aptarnavimo centrą, vienoje vietoje galės susitvarkyti visus reikalus ir gauti atsakymus į rūpimus klausimus. Jiems nebereikės vaikščioti po kelias skirtingas įmones, taip bus patogiau ir pavyks sutaupyti laiko. Tokiu būdu ne tik taupysime kaštus, bet ir ženkliai pagerinsime klientų aptarnavimo kokybę“, - sakė įmonės Alytaus šilumos tinklai generalinis direktorius Mindaugas Nevardauskas.
Įmonės Alytaus šilumos tinklai generalinis direktorius M. Nevardauskas.
Startas tam – jau duotas. Kaip tik šiandien buvo pasirašyta sutartis su viešojo konkurso laimėtoju – įmone „Viena sąskaita“, kuri bus atsakinga už naujos sistemos plėtojimą ir diegimą.
„Tik išgirdę, kad yra ketinimų sąskaitas siųsti viename voke, gyventojai jau nekantraudami skambino ir domėjosi, kada tai bus padaryta. Sąskaitos viename voke – tai pirmas projekto „Mano Alytus“ etapas.
Džiaugiamės žinodami, kad už rugpjūčio mėnesį suteiktas paslaugas Alytaus šilumos tinklų, „Dzūkijos vandenų“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro išrašytos sąskaitos vartotojus rugsėjį jau pasieks viename voke. Tokiu būdu mes sumažinsime siuntimo išlaidas, o ir patiems gyventojams bus kur kas patogiau“, – kalbėjo įmonės Alytaus šilumos tinklai Komercijos direktorė Kristina Pivarauskienė.
Įmonės Alytaus šilumos tinklai Komercijos direktorė K. Pivarauskienė.
Jos teigimu, gavę sąskaitas viename voke, vartotojai jas apmokėti galės jiems įprastu būdu, kaip tai darydavo anksčiau – pvz., „Perlo“ terminaluose, prekybos centrų kasose ar per elektroninę bankininkystę. Tačiau taipogi bus galima atsiskaityti ir „Viena sąskaita“ platformoje internetu.
„Gera žinia ta, kad mokant „Viena sąskaita“ platformoje, joks papildomas administravimo mokestis taikomas nebus. Tad labai skatintume vartotojus kuo intensyviau naudotis internetine platforma: taip jie ne tik kad sutaupys patys asmeniškai, bet sutaupysime ir visi kartu: laiko, resursų, nereikės spausdinti sąskaitų, o tai – svarbus žingsnis ekologinės atsakomybės, tvarumo link“, – pasakojo K. Pivarauskienė.
Kitas svarbus projekto „Mano Alytus“ etapas – naujas, bendras klientų aptarnavimo centras. Planuojama, kad jis įsikurs adresu Pulko g. 1 esančiose patalpose. Remonto ir patalpų įrengimo darbus ketinama užbaigti lapkričio mėnesį.
Klientų aptarnavimo centras veiks miesto centre, tad gyventojams bus patogu jį pasiekti. Čia juos aptarnaus keletas darbuotojų. Siekiama, kad nesvarbu, kurios įstaigos darbuotojas klientą pasitiktų, kiekvienas dirbantysis būtų įvairiapusiškas ir išmanytų tiek Alytaus šilumos tinklų, tiek „Dzūkijos vandenų“ ir Alytaus regiono atliekų tvarkymo centro specifiką, kad atėjusiam vartotojui nereikėtų laukti, o visi atsakymai į klausimus būtų pateikiami čia ir dabar.
„Taikome panašų modelį kaip ir didžiuosiuose Lietuvos miestuose, einame inovatyviu keliu, kuris, neabejojame, pasiteisins. Norime mažinti sąnaudas, spausdinimo, pristatymo kaštus, ir tuo pačiu suteikti gyventojams daugiau patogumo. Kaip jau minėjome, iš pradžių – sąskaitos viename voke, klientų aptarnavimo centras, kiek vėliau ir – bendra visų įmonių internetinė savitarna“, - teigė Alytaus šilumos tinklų generalinis direktorius M. Nevardauskas.