Pranešk naujieną! Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt |
Aptarnavimo centrui „Mano Alytus“ - metai: užsuko 5 tūkst. klientų
„Iš žmonių girdime, jog klientų aptarnavimo centras naudingas, įsikūręs geroje vietoje - miesto centre. Vis tik kartais tenka išklausyti žmonių vargus ir nusiskundimus, kurie turėtų būti adresuoti tikrai ne mums. Tarkim, kodėl didelės sąskaitos už elektrą, kodėl nepaskaičiuota kompensacija. Juk tai ne mūsų aptarnavimo sritis. Arba, kodėl vėluoja sąskaitos už paslaugas. O popierines sąskaitas išnešioja konkursą laimėjusi įmonė, kuri, deja, dirba kaip dirba…Bet šiandien gimtadienis - klientų aptarnavimo centras prigijo, jaučiamės žmonėms naudingi“, - sakė klientų aptarnavimo centre dirbančios specialistės.
Sukakties proga čia dirbančias specialistes aplankė miesto meras Nerijus Cesiulis, dovanų joms atnešęs gardžios arbatos ir saldumynų. Kartu su įstaigų vadovais aptarė veiklos rezultatus, diskutavo, kur dar galima pasitempti, ieškota išeičių, galimybių, kaip paskatinti žmones atsisakyti popierinių sąskaitų, kurios didelė rūpesčio ir finansų našta įstaigoms.
Klientų aptarnavimo centrą „Mano Alytus“ per metus aplankė apie 5 tūkstančiai žmonių. Čia žmonės susitvarko dokumentus, iškylančius klausimus, susijusius su UAB „Alytaus šilumos tinklai“, UAB „Dzūkijos vandenys“, UAB Alytaus regiono atliekų tvarkymo centras bei UAB „Alytaus butų ūkis“.
Alytiškius, įstaigų bei miesto vadovų komentarai - videoreportaže.