Pranešk naujieną! Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt |
Komunikacija su verslo partneriais užsienyje: pirmieji trys žingsniai
Džiaugiatės naujomis verslo plėtros galimybėmis ir pirmaisiais partneriais užsienyje? Specialistai atkreipia dėmesį – sėkmingai partnerystei reikia paruošti ne tik patrauklią verslo prezentaciją bei efektyvų planą. Yra dar keli kertiniai elementai, kurie padės sudaryti modernios, profesionalios ir draugiškos įmonės įvaizdį. Toliau – 3 svarbūs žingsniai.
1. Profesionalių vertėjų paieška
Pradėkite nuo vertėjų paieškos. Idealiu atveju tai turėtų būti ne pavieniai specialistai, o komanda, kuri geba suteikti itin platų įvairiausių paslaugų spektrą. Pavyzdžiui, jei reikalingas vertimų biuras Vilniuje, dairykitės tokio, kuris būtų pajėgus:
- užtikrinti sklandžią jūsų komunikaciją;
- palaikyti modernios kompanijos įvaizdį;
- suteikti lokalizacijos paslaugas.
Tai yra kelios pagrindinės su užsienio kalba susijusios užduotys, be kurių sunku konkuruoti su kitais specifinės rinkos žaidėjais. Norite verslo partneriams palikti neišdildomą įspūdį? Investicija į kalbų rinkos ekspertus – nekvestionuojama.
Pirmiausia, patyrę profesionalai padės pritaikyti svarbiausius procesus bei dokumentus kitakalbiams. Be to, specialistai stipriai pakeičia komunikacijos paveikumą, saviraiškos laisvę: vietoje ar per nuotolį. Šalia esantis profesionalas leis atsipalaiduoti paprasto verslo susitikimo metu arba laisvai reikšti mintis pristatant produktą virtualiame, pasiūlymo sėkmę galinčiame lemti seminare.
Dar neteko girdėti apie lokalizacijos paslaugą? Trumpai tariant, jos metu kalbos ekspertas pritaiko jūsų turinį atsižvelgdamas ne tik į specifinės kalbos, bet ir į unikalios kultūros subtilybes. Puikiai kultūrą pažįstantys specialistai parenka tinkamus žodžius, tad galite būti tikri – jūsų žinutė bus suprasta teisingai. Žinoma, jau nė neminint paveikumo ir efektyvumo. Lokalizacija itin populiari rinkodaros pranešimuose, kuriant el. svetaines – čia ji atsiperka bent keliskart.
2. Kitos kultūros pažinimas
Kultūriniai skirtumai yra vienas didžiausių tarptautinio bendradarbiavimo iššūkių. Neapgalvota komunikacija gali baigtis nutrūkusia partneryste ar klaidomis, kurių pasekmes jusite ilgą laiką. Radote verslo partnerius užsienio šalyje? Pažinkite jų kultūrą. Investuokite pakankamai laiko į jos subtilybių pažinimą – analizuokite ne tik specifinę verslo sferą, bet bendrą šalies paveikslą, aktualijas.
Nežinote, nuo ko pradėti? Minėtieji kalbos profesionalai, teikiantys lokalizacijos paslaugą, yra vieni tų, kurie gali padėti geriau pažinti užsienio auditoriją, partnerių bei investuotojų mąstyseną. Aukščiausio lygio paslaugas teikiantys biurai suteikia galimybę bendrauti su gimtakalbiais vertėjais. Ko gero, nė nereikia sakyti, kad jie yra puiki galimybė gauti aktualių įžvalgų ne tik kalbiniais klausimais.
3. Modernių komunikavimo priemonių integravimas
Partneriai užsienio šalyje reiškia daug dažnesnę komunikaciją per nuotolį. Kad ir kiek dirbsite ties įmonės įvaizdžiu, pasenę komunikacijos būdai ir lankstumo trūkumas nubrauks visas pastangas. Verta investuoti į inovatyvias programas – verslui gausu tiek nemokamų, tiek mokamų sprendimų. Atsirinkite tinkamus kanalus, kurie suteiks naudingų papildomų funkcijų bei visišką pasiekiamumą.
Jaučiate, kad tobulėti yra kur? Nedvejokite ir investuokite į sklandesnį bendradarbiavimą. Net jei iki šiol apsieinate be kitų pagalbos, įvertinkite, kiek daug galimybių ši atvertų. Galbūt ne tik palaikant ryšį su esamais, bet ir dairantis naujų partnerių, kolegų ar investuotojų.