Pranešk naujieną!
Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt

Svetainės SEO analizė – kam ji reikalinga, kaip dažnai ją atlikti?

  •    •  11:14, 2022-08-04
Asociatyvi nuotr.

Iš optimizacijos pusės, nėra nė vienos idealios interneto svetainės. Deja, bet tai tiesa. Kiekvieną elementą galima optimizuoti ir tobulinti kone be sustojimo, kadangi verslo aplinka nuolat keičiasi, atsiranda naujų konkurentų, naujų produktų, keičiasi vartotojų pomėgiai ir kita. Tam, kad žinotumėte, ar jūsų verslas ir jūsų interneto svetainė maksimaliai efektyviai išnaudoja savo išteklius internete, praverčia svetainės analizė, kitaip dar vadinama SEO auditu. Tai yra profesionalių SEO specialistų teikiama paslauga, su kurios pagalba galima atrasti silpnąsias interneto svetainės vietas ir rasti galimybes ją daug labiau optimizuoti.

 

Tačiau kokia tiksliai svetainės analizės naudą ir kaip dažnai ją reikėtų atlikti?

 

Internetinės svetainės analizė – trumpai

 

Kaip jau minėjome, verslo aplinka nuolat kinta. SEO arba svetainių optimizavimas yra viena iš pokyčiams aplinkoje jautriausių skaitmeninės rinkodaros sričių, todėl, kalbant paprastai, būtina nuolat jausti savo svetainės pulsą iš šios pusės. Kuomet daroma analizė, ji skirstoma į vidinę, išorinę ir techninę dalis.

 

Bendros analizės metu naudojami įvairūs įrankiai, su kurių pagalba galima nustatyti pačias įvairiausias jūsų svetainės silpnybes, tobulintinas vietas ir kitus aktualius parametrus.

 

Auditas arba analizė leidžia rasti SEO klaidas, kaip kad susidubliavęs turinys, neveikiantys reaguojantys (angl. responsive) elementai, nukreipimo problemos ir kita. Jas pašalinti nebus sunku, o nauda bus jaučiama kone iš karto. Jūsų svetainės analizė didelį dėmesį taip pat teikia svetainės turinio ir struktūros analizei (ar ji – naši ir patogi naudotojui), puslapio elementų optimizacijai (formatams, krovimo greičiams). Taip pat išanalizuojami meta duomenys, atsekami srauto kitimai ir lengviau nustatyti to priežastis. Tai – svarbiausios, bet toli gražu ne visos naudos, kurias duos išsami, profesionali analizė.

 

Jeigu ėmėtės rimtos optimizacijos strategijos, apsimoka stebėti pokyčius po planų ir veiksmų įgyvendinimo, o bendrą analizę pakartoti kas 12-18 mėnesių arba po labai rimtų pokyčių rinkoje.

 

Kada reikia svetainės audito?

 

Kiekvienas verslas nori judėti pirmyn. Vieniems tai – atsidūrimas viršūnėje, kitiems – distancijos iki konkurentų mažinimas, tretiems – atotrūkio nuo persekiotojų didinimas. Kad ir koks tikslas, priemonės dažnai yra tos pačios – efektyvūs ir naudingi rinkodaros sprendimai. Šiuolaikiniame pasaulyje SEO ir skaitmeninė rinkodara žengia koja kojon. Taikliai atliekamas optimizavimas visada teikia naudą.

 

Jį verta užsisakyti:

 

·  Reguliariai, dėl geros SEO „higienos“ – siekiant atrasti naujų erdvių augti, pastebėti galbūt paliktas klaidas, pastebėti sparčiai besivejančius konkurentus.

 

·  Prieš didelius svetainės atnaujinimo darbus ir po jų.

 

·   Prieš nusprendžiant kurti svetainės SEO optimizavimo strategiją. Nepriklausomai nuo to ar naudosite vidinius įmonės resursus, viską darysite patys ar samdysite profesionalus iš išorės, norint gerai atlikti darbą, reikia žinoti iš kokių etapų tas darbas susidės.  

 

·  Jeigu pastebite, kad jūsų pozicijos paieškose ėmė kristi žemyn, nors nežinote, kas galėtų būti to priežastimi.

 

Kokių problemų padeda išvengti svetainės analizė?

 

Kodėl verta analizuoti savo svetainės optimizavimą? Dėl tos pačios priežasties, dėl ko einame pas gydytoją. Kad pastebėtume problemas, kurios trukdo būti produktyvesniais ar geriau jaustis. Verslo atveju, šie siekiai yra pelningumas, populiarumas ir didesnis dėmesys. Tačiau vien tik teorija sunku įtikinti, kodėl verta į tai investuoti pirmą kartą. Dėl to pasitelkime skaičius.

 

·   ~33% lankytojų nelauktų daugiau nei 4 sekundes, kol užsikraus naujas puslapis

 

·  ~45% lankytojų net nebando ieškoti produktų, paslaugų ar informacijos puslapiuose, kuriuose naudotojo sąsaja jiems atrodo nepatogi ar padrika

 

·    ~28% paieškų dėl rezultatų near me baigiasi pirkiniu arba paslaugų užsakymu

 

Kaip matote, yra daug klientų ir potencialių pardavimų, kurie dabar nueina pas jūsų konkurentus su geriau optimizuotomis svetainėmis. Kodėl gi nepasinaudojus analizės teikiamomis naudomis, kad išvengtumėte mažėjančių pardavimų ir stagnacijos rizikos!

 

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai