Pranešk naujieną!
Tel. 8 670 94 094. El. paštas info@alytusplius.lt


Vakar mus skaitė 18 756

„Škoda“ serviso centras: kokybę užtikrina darbuotojų patirtis

Alytusplius.lt  •    •  10:55, 2019-10-14
Nors dar yra pakankamai jauno amžiaus, Vytautas Vyšniauskas yra vienas labiausiai patyrusių serviso meistrų.
AlytusPlius.lt nuotr.

Nuo dviejų keltuvų garažuose Alytuje, Kauno gatvėje, prieš beveik tris dešimtmečius prasidėjęs automobilių remonto servisas šiandien yra didžiausias visoje Pietų Lietuvoje. Beveik 500 kvadratinių metrų užimančiame  Alytaus „Škoda“ centro servise ant devynių keltuvų galima išvysti ne tik šios markės automobilius, bet ir naujausius „Mercedes“, „BMW“ ar „Porsche“ modelius. Serviso duris kiekvieną mėnesį praveria vidutiniškai apie pustrečio šimto klientų.

 

 

Dvidešimtus metus serviso vadovu dirbantis Darius Tunyla sako, kad vis mažiau automobilių savininkų galvoja, kad tai tik specializuotas servisas, aptarnaujantis tik „Škoda“. Šį servisą ir jų siūlomas paslaugas pastaruoju metu renkasi vis daugiau įvairių markių automobilių savininkų. Net ir išskirtinių, jau kolekciniais vadinamų transporto priemonių šeimininkų. Pavyzdžiui, čia buvo remontuojami septintame dešimtmetyje pagaminti amerikietiški automobiliai „Cadilac de Ville coupe“, „Buick Rivera“.

 

„Mes atliekame visus autoremonto darbus ir paslaugas. Galime įvertinti perkamų automobilių būklę, paruošti transporto priemonę techninei apžiūrai. Remontuojame draudiminius automobilius po autoįvykio. Turime subrangovus, kurie atlieka kėbulo remonto, dažymo darbus. Trys iš devynių keltuvų yra pritaikyti ir nedidelių krovininių automobilių bei mikroautobusų remontui“, - sakė pašnekovas.

 

 

Jo teigimu, pagrindinis serviso siekis ir principas yra greitai bei kokybiškai sutvarkyti kliento automobilį. Žinoma, būna didesnių variklio ar pavarų dėžės gedimų – čia jau per vieną dieną ne visada pavyksta apsisukti. Tokiu atveju visi „Škoda“ markės automobilių savininkai remonto laikotarpiu gauna pakaitinį automobilį, o kitiems jis išnuomojamas taikant nuolaidą.

 

Paties D. Tunylos vertinimu, labai daug prie klientų pasitikėjimo ir pasirinkimo prisideda visas serviso kolektyvas.

 

„Žmonės čia dirba dešimt, penkiolika ar dar daugiau metų. Šaltkalviai yra išnarstę ne vieną automobilį, žino, kaip ir iš kurios pusės prie bet kokios markės prieiti. Be to, labai daug investuojame ir į diagnostikos įrangą, specialius įrankius, nuolat vyksta įvairūs mokymai. Štai ir pastaruoju metu gilinamės į elektromobilius – po 2020 metų pasirodys ir „Škoda“ elektromobiliai, turėsime tam tikrą jų remonto lygį išlaikyti“, - kalbėjo serviso vadovas.

 

 

Vadybininkė Aušrelė Armonienė su klientais servise ir telefonu bendrauja jau devyniolika metų.

 

Autocentro servise šiandien įrengtas naujausias ir moderniausias ratų suvedimo stendas, automobilio padėties eismo juostoje kalibravimo stendas, naujausių automobilių sistemų užpildymo freonu-1234 įranga. Specialių įrankių sandėlyje yra įrangos už keliasdešimt tūkstančių eurų. Vien įvairioms metrologinėms įrangos patikroms servisas, D. Tunylos teigimu, kasmet išleidžia virš tūkstančio eurų.

 

„Kitaip negalime – jei nuolat norime teikti tik kokybiškas paslaugas, privalome investuoti. Žinoma, ne viskas tik nuo mūsų priklauso. Ir detalė brokuota gali pasitaikyti, ar dar koks keblumas. Bet kuriuo atveju mes visiems savo darbams ir detalėms suteikiame garantiją. Servisas yra draustas civilinės atsakomybės draudimu, jeigu atsitiktų koks įvykis dėl mūsų kaltės po automobilio remonto, taip pat aikštelėje mūsų kieme kliento paliktam automobiliui, draudimas visus nuostolius atlygintų“, - kalbėjo D. Tunyla.   

 

Jo teigimu, žmonėms nereikėtų baimintis, kad investicijos išaugina paslaugos kainą vartotojams. „Taip tikrai nėra, kai kurie automobilių remonto darbai pas mus atliekami pigiau negu kitur. Kaip ir visur – kainas diktuoja rinka. Žinoma, galima kokiame garažėlyje grynais į rankas mokant ir pigiau rasti. Bet jeigu nori kokybės, ji kainuoja. Tačiau tikrai ne tiek, kad ji labai skirtųsi, ir klientai neįpirktų“.

 

Serviso vadovas pabrėžė, kad dėl detalių kainos ir kokybės sprendimą visuomet priima pats automobilio savininkas. „Sakykime, skirtingų gamintojų guolis gali kainuoti ir 20, ir 50, ir 100 eurų.  Visuomet su klientu ieškome optimaliausio sprendimo. Galiu pastebėti, kad jaunesni klientai jau patys žino gamintojų pavadinimus, žino kaip jie vertinami. Be to, kiekvieno automobilio, patekusio ant keltuvo, važiuoklės būklė ir matomi agregatai yra įvertinami, jeigu yra problemų, apie tai informuojamas klientas. Kartu sprendžiame, ką ir kaip daryti“.  

 

 

Elektros įrangos gedimai nekelia jokių galvosūkių 13 metus servise dirbančiam Dainiui Stanuliui.

 

Nuolatiniai Alytaus „Škoda“ centro serviso klientai, priklausomai nuo remonto kainos, gauna nuo 5 iki 15 procentų nuolaidą. Taip pat fiziniai asmenys gali pasinaudoti šiemet įsigaliojusia nauja Gyventojų pajamų mokesčio įstatymo nuostata ir pagal serviso išrašytą sąskaitą užpildę deklaraciją Valstybinei mokesčių inspekcijai, susigrąžinti per metus iki 400 eurų už automobilio remontą.

Griežtai draudžiama alytusplius.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti alytusplius.lt kaip šaltinį.

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai