Pranešk naujieną!
Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt

Incidentas parduotuvėje: teko sumokėti už prekę, kurios nepirko (PAPILDYTA)

Danguolė Mazgelienė  •    •  16:12, 2018-10-11
Asociatyvi nuotr.

„Išėjau iš parduotuvės skaudančia širdimi“, - apmaudžiai prisipažino alytiškė Danguolė Mazgelienė po ketvirtadienį gėlių parduotuvėje nutikusio nemalonaus incidento. 

 

 „Šiandien per pietų pertrauką nuėjau nusipirkti gėlių į parduotuvę „Gėlių sala“. Man apžiūrinėjant sausų gėlių šakeles ir laikant jas rankoje pakeltas prieš akis, nuo lentynos, esančios prieš mano kojas, nuvirto medinis paukštis, kuris nukrito ant grindų stovinčios keramikinės gėlės ir nuskėlė jos žiedlapio kampą.

 

Aš kaip stovėjau, taip ir nepajudėjau.

 

Nesuprantu, kaip ir kuo galėjau paliesti tą nelemtą medinį paukštį, stovėjusį maždaug ties mano keliais.

 

Kuprinė buvo ant pečių, striukė atsegta, bet trumpa, skvernai siekia klubus, o gėlių šakelės - dešinėje rankoje prieš veidą. Niekuo neprisiliečiau prie nukritusio suvenyro.

 

Iškart po dūžio garso į mane atsisuko už prekystalio stovėjusi pardavėja ir metusi aptarnauti klientę, baisiai įpykusi pribėgo prie manęs.

 

Bandžiau pasiaiškinti, kad čia ne mano kaltė. „Tai kas, jei ne jūs, sudaužėt? Gal aš? Kas apmokės?“ - šaukė ji.

 

Nesiginčydama sumokėjau pardavėjos nurodytą sumą ir skaudančia širdimi išėjau iš parduotuvės, į kurią daugiau niekada negrįšiu. Nedarysiu to ne dėl duženos, ne dėl neteisingai išreikalautų pinigų, o dėl pardavėjos bendravimo su klientu.

 

Esu įsitikinusi, kad prekės buvo išdėliotos nesaugiai ir šiuo atveju kaltę turėtų prisiimti pati parduotuvė, o ne klientas, bet jei parduotuvės savininkai pardavėjai pakels atlyginimą dėl šio nemalonaus incidento, reiškia jis buvo ne toks jau nereikšmingas.“

 

Alytusplius.lt apie šį incidentą pasiteiravo „Gėlių salos“ atstovų nuomonės.

 

Pardavėja - floristė Živilė įsitikinusi, kad nukritusi prekė buvo saugiai padėta ant lentynos. „Kai priėjau apžiūrėti to nukritusio paukščio jis buvo visas apkibęs voratinkliais“- aiškino pardavėja, norėdama pasakyti, kad paukštis taip seniai ir taip stabiliai stovėjo ant lentynos,  jog spėjo voratinkliais apsitraukti.

 

„Tam, kad nebūtų skriaudos klientei ir nuostolio parduotuvei, paėmiau iš jos pusę kainos už apgadintą prekę. Gėlė kainavo 11,50 euro, aš tos moters paprašiau sumokėti 6 eurus - savikainą”, - paaiškino pardavėja - floristė Živilė.

 

PAPILDYTA. Paskelbus publikaciją, savo komentarą atsiuntė parduotuvės vadovai. „Mes apgailestaujame dėl įvykusio incidento su kliente. Jau susisiekėme su ponia Danguole ir atsiprašėme bei įsipareigojome kompensuoti patirtas išlaidas. Suprantame, kad mūsų darbuotoja suklydo ir imsimės visų priemonių, kad panašūs įvykiai nepasikartotų ateityje. Taip pat galime patikinti, kad galimai išsakyti floristės  žodžiai apie prekę apkibusią voratinkliais ar prekės savikainą, neatitinka realios situacijos. Mes branginame visus klientus, todėl siekiame tobulėti ir pateisinti jų lūkesčius“ , - teigiama komentare, kurį pasirašo Tomas Ivanauskas. 

 

Remiantis galiojančiais teisės aktais, nutikus panašiam atvejui pravartu žinoti:

 

Įsitikinkite, ar prekės buvo išdėstytos tvarkingai. Priešingu atveju, kaltę turi prisiimti pardavėjas ir neturi teisės reikalauti žalos atlyginimo iš kliento.

 

Pasitikslinkite, ar lentynos prekybos vietoje atitinka nustatytus atstumo standartus.

 

Svarbu žinoti ir tai, kad kilus ginčui su pardavėju, neprivalote susimokėti už sudaužytą prekę iškart. Tik teismas gali įpareigoti padengti nuostolius parduotuvei.

 

Taip pat pasidomėkite ar parduotuvės nuostatai reikalauja susimokėti už sugadintą prekę, o gal prekybos vietoje vadovaujamasi nuostata „klientas visada teisus“.

 

 

Komentarų nėra