Pranešk naujieną!
Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt

Google reklama – geras pasirinkimas bet kokiam verslui

  •    •  9:56, 2024-02-21
Asociatyvi nuotr.

Tinkama reklamos strategija gali padėti bet kokiam verslui operatyviai siekti naujų klientų, plėsti savo verslo žinomumą ir auginti galimybes, kurias siūlo klientams. Šiuo metu skaitmeninės rinkodaros galimybės yra labai plačios, tad verta su jomis detaliau susipažinti, kiekviena iš opcijų, kadangi tai suteikia šansą rasti tokį variantą, kuris geriausiai tinka Jūsų verslui.

 

Štai viena labiausiai minimų yra Google reklama arba Google adwords. Svarbiausia, kad jos paslaugas teiktų FAD – Google partneriai, kadangi taip būsite tikras, kad gausite geros kokybės paslaugas.

 

Google reklama – kai reikia greito efekto

 

Google reklama nuo kitų reklamos opcijų labiausiai skiriasi savo efektyvumu. Vos tik užsakoma labai greitai galima matyti naudą. Taigi, fiksuojamas apsilankymo puslapyje didesnis aktyvumas, o tuo pačiu dažniausiai kartu išauga ir reklama. Dėl to dažniausiai ši reklamos galimybė labai tinkama tokiu atveju, kai norisi „paleisti“ reklamą ir tuo pačiu yra tikimasi, kad ją pamatys kuo daugiau žmonių. Smūginio efekto – tikrai verta tikėtis, kadangi lankytojų bus tikai kur kas daugiau. Tačiau ar jie pas jus pirks – čia jau kitas klausimas. Svarbiausia žmonėms pasiūlyti tai, ko jiems galimai labiausiai reikia, tad tuomet ir pirkimai augs.

 

O gal SEO reklama?

 

Google reklama jau seniai yra įvardijama kaip geriausia reklamos opcija. Dėl to niekam net nekyla abejonių. Tačiau lygiagrečiai dažnai yra minimos ir seo paslaugos, kurios suteikia galimybę lygiai taip pat populiarinti jūsų interneto puslapio žinomumą. Tačiau šios dvi reklamos veikia kiek skirtingai, nors abiejų tikslas yra panašus.

 

1. Google reklama veikia tol, kol bus mokama už ją. Tuo tarpu seo turi daug naudos ir tuomet, kai bus nustojama finansuoti į seo specialisto paslaugas.

 

2. Google reklama veikia efektyviau – čia ir dabar būdu. Tuo tarpu seo paslaugos dažniausiai reikalauja kur kas daugiau laiko.

 

3. Kaip jau minėjome, Google reklama nustos veikti iškart, kai tik bus nustota į ją investuoti. Tuo tarpu seo dažniausiai turi ilgalaikę naudą.

 

4. Abi reklamos suteikia galimybę būti kur kas labiau pastebėtu ir priskiriamu prie tam tikrų raktinių žodžių.

 

5. Taip pat abiejų reklamos galimybių įkainiai yra labai platūs. Svarbiausia yra sutarti su specialistu, kuris užsako reklamą –  kiek bus investuojama. Juk mokėsite ne tik jam už paslaugas, tačiau taip pat ir investuosite į pačią reklamą.

 

6. Gerai tai, kad labai dažnai šias abi paslaugas gali atlikti tas pats specialistas arba ta pati skaitmeninės rinkodaros agentūra.

 

Bet kuriuo atveju svarbiausia yra samdyti specialistą, o ne bandyti darbus atlikti pačiam. Deja, tai yra reklamos sritys, kurios reikalauja detalaus domėjimosi smulkmenomis. Dėl to geriausia darbus palikti tiems, kurie juos išmano geriausiai.

 

Tikrai ne tik dideliam verslui

 

Gana dažnai priimta galvoti, kad Google reklama yra tinkama tik dideliam verslui, kadangi kainuoja nemažai. Na, arba bent jau norint tikrai pasiekti gerą efektą – reikia nemažai investuoti. Tačiau tai nėra visiškai tiesa. Google reklama pirmiausia pasižymi savo universalumu. Tai, kad ji tinka bet kokiam verslui. Ne tik savo apimtimis, tačiau taip pat ir metodika. Taip pat siūlome įvertinti ir tai, kad Google reklama tinka ir tokiu atveju, kai norisi greito efekto, ir tuo pačiu tai labai geras pasirinkimas kaip ilgalaikė investicija. Ypač, jeigu derinama kartu su seo.

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai