Pranešk naujieną!
Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt

Bandymas užsiregistruoti pas gydytoją prailgo: skambinėjo visą valandą

Raimonda Bernatavičienė  •    •  12:07, 2022-11-03
Kol prisisikambino, teko bandyti daugybę kartų.
AlytusPlius.lt nuotr.

„Visą valandą bandžiau prisiskambinti į Alytaus polikliniką, kol galų gale pavyko“, - teigė į AlytusPlius.lt redakciją besikreipusi Jurgita. Moteris tvirtino, jog registratūros darbo laikas yra nuo 7 valandos ryto, tačiau ją nustebino, kad kaskart, bandant prisiskambinti, buvo nurodoma – „abonentas nepasiekiamas“.

 

Moters dukra karščiavo, tad ji, norėdama užregistruoti mergaitę vizitui, skambino daugybę kartų, bet visą valandą kartojosi tas pats atsakas.

 

„Tik 8 val. 15 min. pagaliau pavyko susisiekti, bet registratorė nieko neaiškino, kodėl to buvo neįmanoma padaryti anksčiau“, - sakė moteris.

 

Alytaus poliklinikos direktorius Marius Jasaitis teigė, kad tokia situacija susiklostė dėl techninių sutrikimų.

 

„Atsiprašome gyventojų už patirtus nepatogumus. Taip jau atsitiko, kad apie 4 val. dingo elektra, sutriko serverio darbas. Elektros tiekimą pavyko atstatyti, serveris buvo perkrautas, bet šiek tiek užtruko, kol vėl viskas atsinaujino. Tad tuo metu ir kilo nesklandumų bandant prisiskambinti“, - komentavo M. Jasaitis.

 

Jis pabrėžė, kad visuomet stengiamasi pacientus aptarnauti kiek įmanoma sklandžiau, operatyviau, tačiau šiuo atveju – sutrukdė techninės kliūtys.

 

 

 

 

 

 

 

Rekomenduojami video:

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai