Pranešk naujieną!
Tel. 8 616 51 718. El. paštas info@alytusplius.lt

Alytiškiai piktinasi dėl automobilių stovėjimo aikštelės: tikina, kad nepelnytai gauna baudas

AlytusPlius.lt informacija  •    •  9:37, 2024-02-06
Adresu Jaunimo g. 24 esančioje aikštelėje įrengta parkavimo sistema.
AlytusPlius.lt nuotr.

„Stovėjau keliolika minučių, o vistiek gavau baudą. Rašo, kad nemokamai galima stovėti valandą laiko, bet vyksta kažkokios nesąmonės. Pasirodo, kad tokių atvejų yra daugybė“, - savo nepasitenkinimą dėl Jaunimo gatvėje, prie prekybos centro „IKI“, esančios automobilių stovėjimo aikštelės liejo su AlytusPlius.lt redakcija susisiekęs alytiškis.

 

Jis teigė, kad įvairiose grupėse socialiniuose tinkluose alytiškiai jau nebe pirmą kartą kelia šį klausimą ir dalinasi istorijomis, kaip buvo nepelnytai nubausti, nors taisyklių nepažeidė.

 

Adresu Jaunimo g. 24, aikštelėje prie prekybos centro, yra įdiegta parkavimo sistema. Nurodoma, kad vieną valandą čia automobilį galima statyti nemokamai. Viršijus laiką – tenka mokėti. Minėtą aikštelę administruoja ir automobilių parkavimu rūpinasi įmonė „uniPark“.

 

AlytusPlius.lt kreipėsi į „uniPark“ atstovus prašydama paaiškinti, kokia visgi tvarka galioja Jaunimo g. 24 esančioje automobilių stovėjimo aikštelėje ir kodėl kyla tiek daug nesusipratimų. Socialiniuose tinkluose išties nemažai gyventojų komentarų, jog esą gavo baudas be jokio pagrindo. Dalijamasi istorijomis ir apie tai, kad susisiekus su „uniPark“, kai kuriais atvejais jos buvo anuliuotos.

 

Pateikiame „uniPark“ komentarą:

 

„Šioje aikštelėje veikia kameromis valdoma „Parkomatic“ parkavimo sistema. Nors joje nėra eismą reguliuojančių barjerų, kiekvienas įvažiavimas ir išvažiavimas yra fiksuojamas išmaniųjų „Parkomatic“ kamerų. Jei sistema užfiksuoja, kad išvažiuodamas automobilis yra neapmokėjęs už parkavimą ar viršijęs nemokamą laiką – jam automatiškai sugeneruojamas pranešimas apie neapmokėtą parkavimą. Apie parkavimo tvarką kiekvienas vairuotojas yra informuojamas kelio ženklais įvažiuojant į aikštelę ir jos viduje. 

 

Pagrindinė priežastis, kodėl vairuotojai gali gauti pranešimus apie parkavimo mokestį, yra nešvarūs automobilio numeriai įvažiuojant arba išvažiuojant iš aikštelės, ši problema yra opiausia žiemos metu. Sistema tiesiog negali „pamatyti“ apsnigto ar nešvaraus transporto priemonės numerio, o jei užfiksavus įvažiavimą kamera neužfiksuoja išvažiavimo – yra sugeneruojamas parkavimo mokesčio pranešimas, nes nebuvo gautas mokestis už parkavimą. Visada ieškome naujų būdų ir bandome įvairius sprendimus, siekdami spręsti šią situaciją ar bent jau mažinti jos įtaką. Vis dėlto pasaulyje dar nėra sukurta tokia sistema ar kamera, kuri galėtų nuskaityti apsnigtą ar nešvarų automobilio numerį.

 

Turint omenyje, kad „Parkomatic“ aikštelių sprendimas Lietuvoje vis populiarėja, vairuotojus raginame prieš kiekvieną kelionę patikrinti, ar automobilio numeriai yra švarūs - taip jie galės būti įsitikinę, kad kameros jų numerius nuskaitys teisingai uždarose (barjerais reguliuojamose) ir „Parkomatic“ aikštelėse. Nepaisant oro sąlygų, Kelių eismo taisyklės (KET) įpareigoja eismo dalyvius važinėti su švariu, neuždengtu ir nepaslėptu valstybiniu numeriu. Numeris privalo būti švarus, nesurūdijęs, aiškiai įskaitomas, o už važiavimą nenuvalytu valstybiniu numeriu gali grėsti bauda.

 

Kiekvieną atvejį sprendžiame individualiai, bet jei susisiekus su mumis info@unipark.lt nusprendžiame, kad vairuotojas (-a) neteisingai gavo pranešimą už parkavimo mokestį, mes jį geranoriškai anuliuojame“, - komentuoja „uniPark“ rinkodaros vadovas Laurynas Globys.

 

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai