Su besisunkiančiu vandeniu kovojęs alytiškis pagalbos laukė tris paras

Raimonda Andriulionytė  •  raimonda@alytusplius.lt  •  14:43, 2017-09-28
V. Akmantas.
AlytusPlius.lt nuotr.

Alytiškis Vidas Akmantas tris paras jautėsi lyg įkalintas savo namuose. Putinų g. 6 daugiabutyje, pirmame aukšte, gyvenantis vyras su žmona nuolat turėjo valyti tualeto kambaryje iš vamzdžio besisunkiantį vandenį ir laukti, kol pagaliau pasirodys ir darbų imsis žadėtasis avarinės tarnybos santechnikas.

 

V. Akmantas su žmona problemą tualeto kambaryje pastebėjo dar sekmadienį.  Čia pradėjo kauptis vanduo.  Apžiūrėję patalpą, pamatė, kad vanduo teka iš nutekamojo vamzdžio. Kadangi Putinų g. 6 daugiabučio priežiūrą vykdo bendrovė „Alytaus būstas“, alytiškis nieko nelaukęs paskambino bendrovės internetinėje svetainėje nurodytu avarinės tarnybos telefono numeriu.

 

„Apie 8 valandą vakaro atvažiavo santechnikas. Jis pasiūlė mums pakentėti, pasivalyti ir palaukti iki pirmadienio. Pirmadienį jis žadėjo apie problemą pranešti kitiems darbuotojams. Mums davė darbų vadovo telefono numerį.

 

Ryte susisiekiau su darbų vadovu.  Jis patikino, kad pirmadienį atvažiuos santechnikas. Tačiau diena praėjo, o niekas nepasirodė. Mes ir toliau vargome, baiminomės nuostolių ir negalėjome suprasti, kodėl viskas taip lėtai vyksta“, - sakė V. Akmantas.

 

Antradienio pavakarę pasirodė ir santechnikas. Jis apžiūrėjo vamzdynus, pripažino, kad reikia imtis taisymo darbų, tačiau vėlgi patikino, kad visą įrangą atsineš ir darbus pradės trečiadienį.

 

„Buvo sutarta, kad jis atvažiuos trečiadienį 9 val. Nesulaukęs, už dviejų valandų, vėl skambinau darbų vadovui. Jis man pasakė, kad santechnikas išsiųstas ir tuoj pasirodys. Ir tikrai – 12 val. atėjo jau kitas santechnikas“, - pasakojo V. Akmantas.

 

Vyras džiaugėsi, kad problema pagaliau išspęsta, tačiau stebėjosi, kad laukti reikėjo taip ilgai.

 

„Nežinau, kaip galima taip organizuoti darbus. Laimė, kad mes gyvename pirmame aukšte ir tas vanduo, matyt, nubėgo kažkur į rūsį. O jei tai būtų kitas aukštas? Užlietume kaimynus, pridarytume nuostolių. Ir atsakyti reikėtų mums. Mano manymu, darbuotojai tokiu atveju turėjo reaguoti greičiau“, - įsitikinęs Putinų gatvės gyventojas.

 

Savo įvykių versiją pateikė ir „Alytaus būsto“ direktorius Rokas Vaitiekus.

 

Jis nurodė, kad Putinų gatvės gyventojas problemą užregistravo sekmadienį 19.45 val. Darbuotojas alytiškio bute buvo jau 20.30 val. Į avarinius iškvietimus reaguojama per valandą laiko. Atvykęs darbuotojas nustatė, kad gedimas yra buto atsakomybės ribose. Buvo trūkęs kanalizacijos vamzdžio tualete trišakis. Toks gedimas nepriskiriamas bendroms inžinerinėms konstrukcijoms, kurių remontą neatidėliotinai atlieka techninis padalinys „Mano būstas“.

 

„Vandens pratekėjimas buvo labai nedidelis. Vanduo sunkdavosi tik tada, kai klientas naudodavo sanitarinius prietaisus. Nebuvo būtinybės užsukti visam stovui vandens, kad jo neturėtų visi gyventojai, nes tai buvo tik to buto problema. Atvykę į butą negalėjome iš karto likviduoti problemos, nes vandens sunkimasis buvo iš apačios, tam reikėjo papildomų prietaisų ir ilgesnio proceso viską sutvarkyti“, - sakė R. Vaitiekus.

 

Pasak jo, žmogus buvo supažindintas su situacija. Buvo nustatyta, kad tai yra ne avarinis iškvietimas, o buto atsakomybės ribose įvykęs gedimas, kuris yra kaip papildomas darbas. Tokios problemos, kurios yra buto atsakomybės ribose, sprendžiamos darbo metu. O avarinius gedimus, kurie susiję su bendrosiomis inžinerinėmis konstrukcijomis, imamasi spręsti iškart.

 

Kaip teigė R. Vaitiekus, sekmadienį atvykęs žmogus galbūt ir galėjo pasakyti, kad darbai bus pradėti pirmadienį, tačiau jis negalėjo nuspėti, kokie pranešimai apie gedimus užplūs kitą dieną. Kadangi santechnikas neplanuoja išvykimų ir darbų.

 

„Jei nenusimato rimtų avarinių gedimų, tuomet mes nedelsiame ir šaliname gedimus, kurie yra ir buto atsakomybės ribose. Tačiau pirmadienį pasipylė neatidėliotini avariniai iškvietimai, kurie buvo prioritetiniai ir turėjo būti likviduojami nedelsiant.

 

Atsižvelgiant į tai, Putinų gatvėje žmogui padėti galėjome trečiadienį, bet jis buvo tikrai informuotas apie situaciją, kad mes buto atsakomybės ribose esančių gedimų šalinti neatsisakome, tačiau juos vykdome pagal galimybes. Pirmenybė teikiama bendrųjų inžinerinių konstrukcijų remonto darbams“, - situaciją komentavo R. Vaitiekus.

 

Darbuotojai viską planuoja pagal prioritetus, atsižvelgdami į gedimo mastą. Jie neprivalo taisyti gedimų, kurie kilo buto atsakomybės ribose, bet vis tiek žmonėms padeda ir juos likviduoja.

 

„Visada darome taip, kad žmonėms būtų patogiau. Įvertiname gedimo mastą ir susidėliojame darbus pagal svarbą. Šiuo atveju sekmadienį atvykęs santechnikas negalėjo nuspėti, kokie darbai lauks pirmadienį, o darbų vadovas sudėliojo darbų grafiką, ir visos pajėgos pirmiausiai buvo siunčiamos ten, kur jų labiausiai reikia“, - teigė R. Vaitiekus, besitikintis klientų supratimo.

Griežtai draudžiama alytusplius.lt paskelbtą informaciją panaudoti kitose interneto svetainėse, žiniasklaidos priemonėse ar kitur arba platinti mūsų medžiagą kuriuo nors pavidalu be sutikimo, o jei sutikimas gautas, būtina nurodyti alytusplius.lt kaip šaltinį.
...

Plain text

  • HTML žymės neleidžiamos.
  • Web puslapių adresai ir el. pašto adresai automatiškai tampa nuorodomis.
  • Linijos ir paragrafai atskiriami automatiškai